středa 12. listopadu 2014

Deník - Nepál - Tibet 2014 - 7.10.2014 - Den 04 - Langtang trek - Den 1

Dnes vstáváme v 6:45, plánovaný odjezd v 7:00. V 8:00 jsme v Sundarijalu, 1460 m.n.m. Což je naše výchozí stanice. Máme 5 nosičů, tzn. 5 batohů, zbytek věcí a batohů zůstává v autě a bude uskladněno v cestovce. Dáváme si snídani a vycházíme okolo 10:00. Ve 12:00 jsme v Mulkharka – 1855 m.n.m. Ušli jsme asi 3 km L. Vycházka je to krásná, občas jdou s námi kozy nebo krávy, velmi příjemná je také teplota – okolo 25°C, to tipuju.

Nepálské děcko

Dostali jsme se až do 2430 m.n.m., a to asi okolo 16:00, čeká nás ještě zhruba 10 km, ale většinou z kopce. Nakonec jsme došli do cílové stanice okolo 19:00, opravdu jsem toho měl celkem dost. Šli jsme asi 2 km vymletým korytem potoka, kde byly udělané schody, ale opravdu dost náročné. K tomu je od 18:00 tma, takže to je trochu o hubu a úraz.

Langtang National Park

Naše cílová stanice je vesnice Thankune Bhanhjyang, ubytování Lama Guest House, 1800 m.n.m. Je to příjemné bydlení, bydlí se po dvou. Světlo tu není, svítí se svíčkou nebo čelovkami. Večeře byla zasloužená a dobrá. Sprcha v takovém kumbálu, voda má 19°C, celkem osvěžující.
Jinak náš průvodce na treku se jmenuje Asal.
Zítra nás čeká asi nejnáročnější část treku, jdeme okolo 30 km, a to až do Mangengothu.

Shrnutí dne treku
Délka dnešní cesty – okolo 20 km
Převýšení – z 1460 m.n.m do 2430 m.n.m.