středa 13. dubna 2016

Deník - Kuba na kolech 2016 - 13.04.2016 - Den 19 - Trinidad

Dnes to je poklidný den. Trinidad není velké město, centrum je zapsané v Unesco, ale je malinké. Stojí celkem za to si to projít.

náměstí v Trinidadu

V parku tu celkem hezky brnkají muzikanti. Z věže kousek od náměstí je vidět hezky celý Trinidad.

Trinidad

Pak se jedeme podívat za město, na hezkou vyhlídku kde bývali plantáže. Když to tak vidím, je ta Kuba celkem fotogenická.

Následuje přesun k věži Torre de Manaca Iznaga. 45 metrů vysoká věž, ze které plantážníci sledovali otroky, jestli se neflákají. Krásný výhled do údolí de los Ingenios, vstup 2 CUC.

výhled z věže Torre de Manaca Iznaga

Odpoledne se jedeme vykoupat na pláž Ancón, kde jsou i nějaké ty hotely. Celkem příjemné koupání a hlavně tam nikdo kromě nás nebyl.

naše výjezdová skupina komplet

Večer jdeme na doporučení Manuela do jedné restaurace na rybu. Dostali jsme dvě fakt velké ryby, kterým tu říkají Bonita, je to asi mořská makrela. Moc dobrý, a abych se přejedl ryby, to se mi v životě nestalo, a to jsme ani nebyli schopni ji dojíst.

Mezitím jsme prodali kola, já jsem prodával toho mého křápa řidiči Wilsonovi, Petr zas Beninimu. Nechali jsme jim to za 90 a 100 CUC, což je slušné na to že to jsou hodně stará kola. Výhodné to je i pro ně, jelikož kluci tu o něco lepší dvě kola prodali za 550 CUC majiteli půjčovny kol, a trvalo to prý dvě minuty. Půjčovné kola tu stojí okolo 8 CUC denně, takže on to jistě bude mít rychle zpět. Jedno z těch kol bylo údajně staré asi 20 let, tak jen pro představu jaký je tu po takovýchto věcech hlad.