úterý 1. května 2012

Deník - USA 2012 - 14.4.2012 - Den 03 - San Francisco

Dneska se jede tramvají do přístavu. Pokud nejedete Cable Car tramvají, tak tu mají pouze hodně staré tramvaje, takové muzeum ve městě, které jsou sem svezené prý z celého světa.

Odsud vyjíždíme na výlet na Alcatraz – Alcatraz Cruise. Lístek už jsme měli koupený asi 2 měsíce předem a to jsme udělali dobře jelikož je vyprodáno a chystají se tam stovky lidí. Vězni měli na ostrově krásný výhled, teda pokud ze dostali z cely ven. Věznice byla zavřená v roce 1963, z ekonomických důvodů. Přeci jen starat se o celý ostrov, což mělo na starostí přes 100 lidí, když tu bylo průměrně 260 vězňů nebylo opravdu asi moc efektivní.

Alcatraz Island

Pak si v přístavu půjčujeme kola - $ 32 na den a jedeme ke Golden Gate Bridge. V půjčovně nejdřív musíte udělat 2 kolečka na kole, jako jestli na tom vůbec umíme... Sleduju jak je to s tou tloušťkou Američanů a myslím že to není tak hrozné jak se hlásí v televizi, alespoň ne v San Franciscu, navíc mnoho lidí tu sportuje a najdou se tu i opravdu moc hezké ženy J. Na Golden Gate jsme dorazili okolo 13:30, celkem hezkej most a všude samozřejmě milion lidí.

Golden Gate bridge

Projíždímě mostem na druhou stranu a pak sjíždíme do městečka Sausalito, kde je krásnej výhled přes moře na San Francisco.

městečko Sausalito

Pak se vracíme přes Golden Gate bridge a chceme dojet do Golden Gate parku a Ocean beach, ale pro druhého člena naší výpravy je to moc velká výzva, takže nakonec jsme tam nedorazili a jeli zpátky z Golden Gate parku do města. Kola odevzdáváme po 19té hodině a jdeme do oblíbené hamburgerárny Johny Rockets.

do Mc Donalds nechodím, ale tento hamburger v Johny Rocket byl fakt úžasnej...

Každopádně hamburger zde stojí okolo $ 8, ale velmi hezké zakončení dne za to stojí. Na hotelu sčítáme ztráty – Martin totálně mrtvej z kola a oba hezky spálený v obličeji, a to máme duben...