čtvrtek 3. května 2012

Deník - USA 2012 - 16.4.2012 - Den 05 - San Francisco & Las Vegas

Dnes nás hnedka z rána potkala blbá věc – balení, jelikož odpoledne opouštíme toto krásné město a letíme do Las Vegas. Na recepci mi vrátili zálohu $ 250, takže asi uklízečka referovala že nejsme prasátka a pokoj jsme nerozmlátili. Jdem koupit něco do obchodu z hadrama Old Navy. Sedáme na Cable Car a vezem se do přístavu.

Cable Car v akci, San Francisco

Skouknem plachetnici u Ghirardelli Square a jedem Cable Car zase zpátky. Okolo dvanáctý hodiny si vyzvedneme kufry na hotelu, hezky poděkujeme a už to valíme na BART na Powell Station. BART nás odveze za $ 8,1 zase na letiště.

Letíme s Virgin America, let VX 908, Airbus A-320, 666 km, plánovaný odlet v 15:05, nakonec jsme odletěli v 15:15 a přiletěli v 16:20. Hned na letišti ve Vegas každý zjistí kde je, jelikož kasíno nebo spíše desítky automatů máte hned po východu z gate na letišti.

Z letiště ve Vegas byl trochu problém najít bus do hotelu. Když jsem se zeptal na WAX (Westcliff Airport Express), tak to paní neznala, až na informacích. Chlápek v buse mi zase povídal že sice jede tím směrem ale že k hotelu se dostat bude problém, že tam je Highway. Moc sem tomu ale nerozuměl. No nakonec jsme jeli jednu zastávku WAXem, který staví u MGM Grand hotelu, odsud City Busem RTC 201 jednu zastávku a byli jsme před naším hotelem Days Inn Las Vegas at Wild Wild West Gambling Hall, 3330 West Tropicana Avenue, West of the Las Vegas Strip, NV 89103 Las Vegas. Ten hotýlek je v porovnání s těmi hotely na Las Vegas boulevardu hodně malinký, ale je tu krásnej klid, apartmány jsou ve dvou patrech a uprostřed objektu je bazén a vířivka. Za pokoj pro dva lidi na dvě noci $ 68 je to úžasná cena.

Paní nám vysvětlila jak se přeleze ta highway, což nám ti ostatní nebyli schopni poradit, takže se jde kouknout do města. Do středu dění jsme se dostali okolo sedmé večer, je to fakt blázinec. Člověk co tu je poprvé, tak se fakt nestačí divit. Ty hotely jsou obrovský, na jedný straně Tower, vypadá jak hrad, na druhý straně New York New York hotel ve tvaru siluety Manhattanu a horskou dráhou okolo. Všude samozřejmě kasína a spousty lidí.

Hotel Tower, Las vegas

Jídlo řešíme v Panda Express, celkem to ujde, to víte hlad byl velkej… Pokračujeme chůzí po Las Vegas Boulevard, nebo jak oni říkají Strip. Máme tu zmenšenou Eiffelovku, hezkej balón atd. Nakonec skončíme asi na hodinu u hotelu Bellagio, kde je obrovská zpívající fontána, která hraje každých 15 minut.

Fontána před hotelem Bellagio

No do hotelu jsme dorazili okolo 23:45, zase jeden trošku náročnější den. Nožičky už toho mají fakt dost.