pondělí 7. května 2012

Deník - USA 2012 - 20.4.2012 - Den 09 - New York

Ladím zase množství snídaňové porce, zkouším jen vajíčka ale stejně mi k tomu dají pečený brambory a tak toho mám zase až moc.

Dneska je v plánu Midtown, takže jedeme na východ Manhattanu. První jdeme do sídla OSN, kde najdeme dokonce i českou vlajku. Chodíme po Midtownu a okukujeme tu mrakodrapy, je jich tu jak hub... Na páté Avenue se jdeme podívat do prodejny Apple, je to fakt masakr. Skleněný schody i výtak do podzemí a zde hromady lidí a fronty u kasy. Apple je tu fakt populární a má ho v Americe snad každej. Pracuje to prý 300 prodavačů.

Hukot v Apple prodejně na 5th Avenue

Přesuneme se metrem ke Queensborough bridge, kde se lanovkou svezeme na Roosvelt Island a vychutnáváme trochu klidu.

Queensborough bridge na Roosvelt Island

Na ostrově je teďka ústav pro duševně nemocný, ale hlavně je tu klid, pohoda a krásný pohled na Manhattan z východní strany.

Roosvelt Island

No a teďka lanovkou zpátky a metrem přes kus Manhattanu, prohlížíme Carnegie hall, Madison square garden a general post office. Dojdeme k Intrepid Sea & Airspace muzeu ale bohužel v 16:00 už nepouští na prohlídky.

Letadlová loď Intrepid

Jdeme nakupovat do Macy’s, prý největšího obchoďáku s hadrama na světě. Naše nožičky už toho mají fakt dost, tak okolo 20:30 na hotelu sčítáme puchýře na nohách L.

Dnes se jde na večeři do AppleBees, celkem zajímavé. Přišli jsme tam, a bylo nám oznámeno že je plno, tak jsme dostali něco jako pager, a šli čekat do takové haly. Když začal blikat, věděli jsme že nám sehnali místo. Byl jsem zvědavej jak dobrý to bude, když jsou tady takovéhle problémy s místem. No nedá se určitě říct že to bylo špatně ale za večeři pro dva $ 80 je fakt dost.

Žebra s hranolky v AppleBees

No a den jsme zakončili moc dobrou zmrzlinou HaagenDaas.