sobota 12. srpna 2017

12.8.2017 - Zátopkova desítka - 1. ročník

Akce : Zátopkova desítka
Kategorie : lesní běh
Kdy : 12.8.2017 10:45
Kde : Lomená alej, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav
Trasa : 10km
Web : https://www.zatopkova10.cz/
Výsledky : https://www.sportt.cz/racesResults/resultlist/535
Foto : 
Garmin aktivita : https://connect.garmin.com/modern/activity/1911128932

Zátopkova desítka- 1. ročník - 10km dokončeno v čase 39:27, 4té místo v M40-49, 12té místo celkově (218 lidí v cíli). 

Krásná akce, žádná masovka. Závod mě nalákal jak svým jménem, tak tím že poběžíme po stopách, kde trénoval pan Zátopek.

Start je zajímavý - vybíhá se jednotlivě a to v intervalu 20s (oni ty lesní cestičky tady opravdu nebyly moc široké). Napálil jsem to v tempu okolo 3:45 ale rychle zjistil že toto opravdu nepůjde a postupně jsem tempo sklidňoval k okolo 4:00. Běží se v lesích u Staré Boleslavi, je to tu trochu rozmáčené a s loužemi a celkem dost zátáček. To že jsem neudržel tempo, to mě trochu zklamalo, ale to tempo je asi nad mé síly, navíc jsem nebyl úplně zdravotně v pohodě - ještě v noci jsem léčil svojí nožičku a rozhodl se až ráno, že se tam přesto pojedu podívat a zúčastnit. No a navíc podmínky na trati nebyli taky úplně ideální. No prostě nebyl to běh po asfaltu, ale právě proto to bylo opravdu moc hezké proběhnutí.

No a nakonec z toho byl i celkem slušný čas, i když jsem trochu doufal že to bude ještě o něco lepší. Největší záhada teda je, zda-li to těch 10km mělo nebo ne, ale údajně tu trať nechali certifikovat a tak by těch 10km měla mít.

Bratři po akci...


výsledková listina


Žádné komentáře:

Okomentovat