pondělí 27. září 2021

27.9.2021 - 24 hodin na dráze Plzeň

Akce : 24 hodinovka na dráze
Kategorie : Ultramaraton
Kdy : 27.9.2021 10:00
Kde : Plzeň, Atletický stadion Skvrňany
Startovné : 1400 Kč
Trasa : 400m ovál
Web : https://www.marathonplzen.cz/plzenska-hodinovka-a-beh-na-24-hodin/
Výsledky : https://vysledky.4timing.cz/index.php?id_zavodu=260
Garmin aktivita : https://connect.garmin.com/modern/activity/7558598436

... aneb tohle byl teprve ten opravdový křest do ultra ...

ÚVODEM

Myslím, že tohle bude opravdu dlouhý report, protože to ve mě zanechalo velkou stopu ;-). Jak jsem dostal takový nápad jít na tuhle šílenost? No jednak dobrý výsledek může člověka kvalifikovat na další závody, jednak nic zajímavějšího a delšího mě teďka nezaujalo, a také dříve jsem neměl tak natrénováno. Takže již delší dobu směrovala příprava k tomuto závodu. Příprava byla teda pestrá, a 3 týdny před závodem jsem dostal naordinováno celkem slušnou dávku kilometrů, kterou jsem do té doby nikdy v tréninku neabsolvoval, 180km. Docela jsem měl z toho strach, ale nakonec to bylo úúúplně v pohodě, a místo abych se bál o to abych to doběhl jsem, hlídal jsem si hlavně tepy aby byly v klusech nejlépe pod 120 tepů v tempu okolo 6:00 a to se celkem dařilo. Posledních 14 dní to pak byl objem 85km a v týdnu závodním jen 30km.

3 týdny před závodem, 180km v nohách...


Bral jsem ten závod velmi vážně, takže ve středu večer a ve čtvrtek ráno byl ještě krystýr. Váha se mi dostala na 81,4kg. Ale už od čtvrtka jsem cítil nějakou divnou únavu, v pátek to bylo to samé, i když jsem celkem spal dobře. Ani v sobotu ráno to nebylo o moc lepší, ale na závod jsme s bratrem, který mi dělal support, samozřejmě vyrazili. Psychické rozpoložení také nebylo nijak slavné. Jen nožky, ty byly připravené velmi dobře. Nabalil jsem si sebou spoustu jídla - energetické gely a prášky MAURTEN, tyčinky ZINZINO a Corni, Magnesium, BCAA sypká, proteiňák, colu, tonic ...

jídlo na závod, něco jsem ale ani neotevřel...

Dorazili jsme s bráškou, který mi dělal support, do Plzně nějak před devátou a rozbalili stan, kde mohl brácha bivakovat a domluvili poslední detaily. Já se trošičku stačil rozcvičit, vzít si chip a číslo, namazat nohy vazelínou, skočit na záchod a minutu před startem dorazit na ovál ;-).

naše zázemí, křečkování může začít...

Závodní strategie: Doporučení bylo takové že prvních 10-15 hodin to musí být jako procházka, kdy bych měl mít intenzitu takovou, abych se s lidmi mohl v pohodě bavit. Já si to přeložil do tempa 6:00 - 6:10... Pak by měl teprve začít závod a větší usilí, možná i trápení, krize, únava, bolest..

Závodní strava: Plán byl přijímat 50g sacharidů za hodinu a 0,5 - 0,7l vody, podle aktuálního počasí. Sacharidy především z Maurten energetického drinku a gelů, EREBOS drinku, a částečně z pevné stravy a tyčinek. Mělo by to být 1 Maurten Drink MIX 320, který má 80g sacharidů v 500ml vody rozmíchaný, zkonzumovat v průběhu 2 hodin, zbytek pak buďto gel a nebo něco jiného. Bohužel jsem ale neměl sebou plánované rýžové koule, ani nějakou slanou variantu jídla, ani ovesné domácí sušenky, nebyl čas no... Občas to pak obměnit s pitím proteiňáku a BCAA. Nutno podotknout že všechno mám tak nějak vyzkoušené, kromě Maurten Drink MIX 320, kde ale věřím tomu že když mi sedí Maurten gely, které jsou velmi velmi podobně vyrobené jako drink mix, že to bude v pořádku.

předzávodní nadšení...


START

Na startu bylo celkem okolo 60ti lidí, někdo šel hodinovku, někdo maraton, někdo 12hodin, někdo 24hodin a někdo si to také v průběhu závodu mohl rozmyslet a ukončit to na kratší distanci. V 10:00 nám to teda odbouchli a mi se začali plazit po ovále.

Tak a sranda začíná...

Níže v reportu jsou vždy úváděná tempa z hodinek, ale to není úplně vypovídající, jelikož tu byly odskoky na záchod apod.

1 hodina, 10:00 - 11:00 - Ten nedobrý ranní pocit, se bohužel od startovního výstřelu nezměnil. Spoustakrát jsem se před triatlonem necítil, jak tělo v posledním týdnu nemá tu zátěž, začne občas někde něco trochu pobolívat a člověk má strach jak to dopadne, ale pak v závodě je to vždy v pohodě, aspoň u mě, a jakmile to prostě odstartuje, člověk je v pohodě a závodí. Tohle byl ale jiný pocit, byla to opravdu nějaká únava kterou jsem dostal od čtvrtka a nezbavil se ji. No ale tak co, začal jsem běžet a tohle tempo které si tělo samo trochu snížilo k 6:20 bylo samozřejmě úplně v pohodě.

2há hodina, 11:00 - 12:00 - Jak je možno vidět na přiloženém přehledu, začal jsem cítít trochu lýtka i stehna, celkově jsem se cítil drobet lépe a doufal že se to třeba nějakým zázrakem srovná úplně. Tempo jsem trochu zrychlil a tak se průměrné tempo od začátku závodu zvedlo k 6:17. Začíná být teplo, teplota stoupá až k nějakým 23°C, na což není tělo zvyklé jelikož takhle horko poslední měsíc nebylo. 

3tí hodina, 12:00 - 13:00 - Tempo jsem "stlačil" k průměru 6:15, ale ani jsem to neplánoval. Nožky pořád trochu cítím a jak bráška zapisuje, mám pocit jako kdybych měl dneska běžet v tomhle tempu tak 5-6 hodin. Energii poctivě doplňujeme podle plánu.

4tá hodina, 13:00 - 14:00 - Pořád mě to moc nebaví protože se necítím ve své kůži. Pocit jak kdybych uběhl 80km a rozhodně se necítím jako na procházce.

5tá hodina, 14:00 - 15:00 - Je fakt horko, tempo tak klesá k průměru 6:27. Bojím se křečí v nohou a tak dáváme kompresní návleky na stehna i lýtka. Trochu moc komprese, jelikož mám aktuálně hodně tlustá stehna, a návleky z minulosti jsou prostě na to spíše malé.

6tá hodina, 15:00 - 16:00 - První krize. Takto brzo jsem první krizi nečekal ale je to tady. Žaludek a střeva na tom nejsou dobře, začal jsem chodit na velkou, což je vždy tak na 5minut... V průběhu dalších hodin se to opakovalo tak ještě 5x... Začal jsem hodně chodit, prostě to fakt nejde a doufám že to přejde. Ale je to šok, po necelé čtvrtině závodu mít krizi, to jsem v životě nezažil, jsem zvyklý na krizi v poslední čtvrtine závodu to ano.

7má hodina, 16:00 - 17:00 - Sluníčko pořád svítí hezky... do půlky této hodiny krize pokračuje, pak se to zlepšuje. Pokud mohu běžet, tak je to dobré, dostávám se i v tempech pod 6:00, občas ale jen opravdu občas a na chvilku a pak to sklidňuju. Tempo je nyní průměrné 6:41 a uběhnuto 62km.

8má hodina, 17:00 - 18:00 - Opět výlet na velkou, necítím se pořád úplně ok. 70km v nohách. 

1-8 hodina - jak to zachytil bráška

70 km, asi mi v té chvíli nic netrápilo...


9 hodina, 18:00 - 19:00 - Krize tak nějak pokračuje, takže ji ani nebudu dávat nové číslo. Na tuhle krizi si ani nepamatuju, ale je jasné že to byly opět výlety na záchod. Mám pocit, že na tom sluníčku jsem měl zvolnit, a to i přesto že jsem tam běhal dost pomalu. Cítím únavu, velkou i když sluníčko už se sklidnilo. První úvahy jestli bych neměl závod zkrátit pouze na 12ti hodinovku. Uvidíme jak to bude pokračovat. Sundavám kompresi ze stehen, tam kde končili návleky u kolena, cítím velké stažení a mohlo by to jít do nějaké křeče, lýtkové návleky nechávám a to se ukázalo jako dobrý kombinace.

10 hodina, 19:00 - 20:00 - Krize pokračuje, ani bych ji teda nedával nové číslo. Chvíli běhat jde, pak do sebe něco většinou naleju, což děláme průběžně, něco s ním a pak přijde skoro křeč v břiše, tak se jde na záchod. Tak zkouším si sednout do stanu a sníst bramborovou kaši, i když na ní rozhodně nemám chuť. Bratr stále poctivě kontroluje a nutí mě k domluvenému objemu vody a snězené energie v podobě sacharidů. Tempo už kleslo k 6:56, což je samozřejmě hlavně těmi přestávkami. Tenhle závod je opravdu velká škola pro mě samotného i pro brášku ;-) Už mě supportoval na triatlonovém závodě WINTERMAN, tak trochu ví, ale tohle je jinej level...

11 hodina, 20:00 - 21:00 - Druhá krize. Asi ji takto očísluji, protože vím že to bylo fakt špatný. Jíst se nechtělo, běhat se nechtělo, všechno velký špatný. 91km v nohách, tempo už 7:07. Snědl jsem trochu bramborové kaše a maličko těstovin, ale ty kukuřičné už byly nějak moc tvrdé takže jich bylo fakt jen pár. 

12 hodina, 21:00 - 22:00 - Pořád to není dobré a hodně se chodí. Zkoušíme rýžové nudle, na mě trochu moc ostré, ale objednané přes dámejidlo, takže si nemohu vybírat... Nohy by pořád chtěli začít běhat, ale zažívání je nějak proti. Stále střeva s náběhem do křečí. 

13 hodina, 22:00 - 23:00 - Mizerie pokračuje, trochu sem se rozběhl, ale opět jen na nějaký čas. Návštěva záchodu. 100km za 12:25:20. Celkem naběháno 104km. 

9-13 hodina - jak to zachytil bráška


100 km někde okolo 23tí hodiny...

14 hodina, 23:00 - 24:00 - V botách TOPO FLI-LYTE 2 to už není ono, a i na tom Tartanu cítim kolena. Přezouvám teda do Hoka One One Clifton 5, které jsou ale už pro mě úzké, po těch 100km mám hodně roztahnutou nohy. Cítím jak mi tlačí malíček, což nakonec pak vede také v puchýři. Přemýšlíme co s tím, nakonec si to ale nějak sedne a dá se to. Okolo 23:45 jsem chytil druhý dech a běhá se strašně dobře. Průměrné tempo 7:27 od začátku závodu.

15 hodina, 0:00 - 1:00 - 14 hodin od startu a tady začínám opravdu závodit, "první hvězdná hodinka" Pamatuji si jak jsem tam opravdu lítal v tempech okolo 6:30, což pro mě v této fázi závodu bylo opravdu jak kdybych levitoval nad tím oválem. Tady by se dalo říci že jsem začal závodit, sledovat soupeře, průběžnou listinu na LCD displeji apod. Měl jsem z toho velkou radost, vrátila se i chuť k doplňování energie a tu jsem se snažil doplňovat při běhu. Cítil jsem se parádně a běhal stále v kuse. Komentuju to slovy "Už věřím že každá krize se dá překonat". Nohy trochu bolí, ale jinak se cítím dobře. Jednou snad malý náběh na krizi ale ani si to nepamatuju.

16 hodina, 1:00 - 2:00 - Jára Urban sleduje vykvasenej v křesle na dráze moje pobíhání a říká "Jak z brzké krize útočit na bednu". Posouvám se někam na čtvrté místo v mužích. Já si to dál užívám a běhám. Další můj komentář "Cítím se zatím nejlépe", myšleno od startu celého závodu. Bráška se přesunul k tabuli sledovat s pár lidmi nevěřícně mé časy průběhu jednotlivými 400m okruhy. Bratr si zapisuje "Utrhl se ze řetězu, už asi 10 kol v tempu 2:32/kolo", v překladu 6:15min/km. Průměrné tempo od začátku závodu zvyšuji k 7:25. Komentuji slovy "Poslední 2 hodiny jsem přepálil ale užil jsem si to". A je fakt že jsem to tak vlastně chtěl, jelikož jsem věděl že tyto tempa co jsem tu teďka běhal se vydržet nedají, ale chtěl jsem z toho mít také nějaký pozitivní zážitek a trochu si to užít a to se povedlo. Jsem aktuálně zdaleka nejrychlejší na dráze, chtěl jsem prostě využít toho že zažívání neprotestuje. 

17 hodina, 2:00 - 3:00 - Pořád to celkem šlo i když už ne tak dobře jako v předchozích 2 hodinách, i když komentuji slovy "jsem nějakej špatnej". Dostávám se na třetí místo a náskok na čtvrtého je 1,9km. Tempo stále průměr na 7:25. 

18 hodina, 3:00 - 4:00 - stále to pořád jde dobře a běhám, jen jídlo doplňuji za chůze. Moje "hvězdné 4 hodiny běhu" pomalu končí. Posouvám se na 2hé místo v mužích, celkově třetí - ano žena byla nejlepší a nakonec také celkově zvítězila. Stále řeším náskoky a ztraty na ty okolo a pořadí v závodě. Nakonec ale přichází opět menší krize, návštěva záchodu, začínám dost chodit. Nový cíl je tento - 180km. Když břicho nebolí tak umím běžet i pod 6:00 celkem v pohodě. 

14-18 hodina - jak to zachytil bráška

140 km tady to byla pohoda... 
citil jsem se skvele.

19tá hodina, 4:00 - 5:00 - Trochu problém se zaskočeným semínkem z tyčinky, drobná krize ale nic hrozného, stále na druhém místě v mužích. První má náskok 10km, nepřekonatelné.

20tá hodina, 5:00 - 5:40 - Krize a velká, třetí a také poslední. Trochu zývám a náznak mžitek před očima, což jsem nikdy nezažil a tak se trochu bojím jaké by to mohlo mít pokračování pokud bych dál kroužil v závodě. Tady se naplno projevila asi ta únava co mě provázela poslední dny. Návštěva záchodu. Průběžné 3tí místo. Chodím asi 3 kola jestli to přejde, ale nic nového se neděje. Jdu teda do stanu na rýžové těstoviny co přivezla kamarádka Katka. Sedím, pojídám a začínám tušit že to asi nepůjde. Bavíme se o tom kolik mi chybí to 180ti km (kvalifikační čas na určitý závod) a to je 27km, to se za 4 a něco hodiny odchodit nedá - muselo by to být tempo 9:15-9:30, ale já chodím v tempu 10:40. Další cíl by mohl být 100mil neboli 161km, ale k čemu... Není motivace a navíc jak se člověk rozsedí a vypadne za závodu tak je konec, sedím asi 40minut, pak se zvedám a že to jdu ukončit, nohy za tu dobu celkem ztuhly, ale nějak dopajdám k časomíře a odcvaknu si tak posledních 400m, vyzvednu si medaily za účast a tím to pro mě končí. 

CÍL

Dá se říci že do cíle jsem teda vlastně nedorazil, ale 24hodin závod má tu výhodu že člověk ho může kdykoliv ukončit ale DNF nedostává, prostě odběhneš si kolik můžeš a jestli zbytek spíš nebo to ukončíš u kousek dřív je na tobě.

Končím teda nakonec v odměřeném čase 20:19:23, protože poslední kolo jsem seděl 40 minut ve stanu, a naběháno teda 153200m. Aktuálně jsem třetí ale je jasné, že se do konce závodu propadnu někam do propadliště, ale je mi to tak nějak jedno. Moje cíle do závodu byly 2 - reálný cíl 180km, a optimistický ale stále podle mě velmi reálný 200km. Ale prostě nebyl to ten správný týden na závod a spousta věcí se nesešla. 

Sedím tam tak na té dráze, pozoruju běžce, spíše povětšinou chodce na jak si tu dále ukrajují další a další okruhy a je mi tak nějak smutno.

někdy v ranních hodinách, 
už jen jako divák...

výsledková listina

ZÁVĚREM

Tenhle závod byla asi ta největší škola co jsem za ve svém sportovním životě zažil. Ti kdo někdy četli moje povídání o závodech budou možná teďka překvapeni. Nebudu si stěžovat, protože jsem cílů nedosáhl, celkově to vnímám opravdu pozitivně. Dostal jsem tolik informací o sobě a svém těle, jako snad nikdy předtím. Zásadní je to, že mi vlastně vůbec nevadí kroužit jako pošuk po 400m ovále, možná to bylo tím že jsem pořád řešil nějaké problémy, buďto ty střeva, kdy jít na záchod, jestli to vydržím ještě jedno kolo, bratr pořád dorážel s jídlem a pitím. Pak jsem občas sledoval tempo, soupeře, koukal před cestu, a na nějaké hlubokomyslné přemýšlení jsem v těch krizích opravdu neměl čas. Byl to také první závod, kde jsem opravdu zvažoval předčasné ukončení závodu, a nakonec ho také předčasně ukončil. To se mi stalo poprvé, protože zdraví máme jen jedno že ano. Asi by se nic hrozného nestalo ale nevěděl jsem a i odvaha ukončit se počítá ;-).

Musím vyzdvihnout práci bratra, byl tam vlastně pořád skoro každé kolo na dráze, nezastavil se, byl prostě neunavitelný, přebíhal i přes stadion aby byl u mě skoro pořád. A když byl ve stanu, tak něco míchal nebo zapisoval, 20 hodin v kuse!!! Snažil se a tímto mu také na dálku děkuji, nejlepší support jaký jsem mohl mít, ale to už jsem věděl dávno před závodem.

A zde bych si dovolil nějakou polemiku proč se vlastně nedařilo, i když musím říci že nohy by běželi, kdyby je zbytek těla pustil do běhu. Jak v neděli, tak dnes, v pondělí kdy píšu tento report, mám lýtka naprosto v pořádku, stehna trochu cítím ale nic zásadního. Co mě bolí jsou teda kyčle, předpokládám že z toho neustálého zatáčení. A pak také malíčky, které tam v těch HOKA prostě neměli dost místa a na jednom mám blbý puchejř, který mi asi nedovolí pár dnů běhat.

POLEMIKA A ZHODNOCENÍ:

Jednoznačně to byl nejtěžší a také nejdelší závod v mém životě, těch krizí tam bylo až moc a přišli nečekaně brzo, již po čtvrtině závodu. Ale je na čem stavět a hlava to dává, takže dobrý!

Hlavně tři body podle mě určily vývoj závodu...

1. Stav před závodem naznačoval, že tohle není ten správný týden na velké závody a bohužel se to potvrdilo. Pokud ani po odstartování se tento stav nezměnil, bylo to prakticky jasné.

2. Nikdy, ale opravdu nikdy nezkoušej v závodě něco co nemáš vyzkoušené z tréninku. Teďka mířím k MAURTEN Drink MIX, který je sice tvořen stejnou hydrogelovou technologií jako MAURTEN gely, ale asi tam nějaký rozdíl bude. To že na to běhá Brunner Spartathlon, neznamená že na to může běhat Kolpek. Tohle jsem si měl vyzkoušet na 50km tréninkovém běhu, možná by se ten problém se střevy projevil, možná ne. Chtěl jsem na poslední chvíli přidat k té skvělé připravě také dobrou stravu, ale pokud se teďka podívám na report stravování ze závodu, tak hodinu před půlnoci, po které jsem začal konečně běhat, jsem neměl žadný MAURTEN drink a to trvalo až do třetí do rána. Do hodiny pak opět byl problém na stole... Nemusí to být ono ale celkem bych si teďka na to vsadil. Ten hydrogel se totiž částečně tráví v tenkém střevě, tak možná z toho byl ten problém se střevy. Hydrogel Maurten ve formě gelu mám sice vyzkoušený, ale je něco jiného vzít si 2 gely na jednom tréninku, nebo tady 15hodin ten hydrogel pít. Vypil jsem 7 dávek MAURTEN 320 drink, neboli 560g sacharidů v 7,5l vody, a to pouze v tomto drinku. Pak asi 6 Maurten gelů po 25g sacharidů. Jelikož nejsem v této oblasti žádný vědátor, asi bude lepší se vrátit ke stravě kterou používám na závodech typu B7 (za 18hodin pouze 4 gely, 4x CORNI, hodne bananu, obcas chleba, polevka atd.), 10 Lužických 700 apod. 

3. Potřeba 50g sacharidů na hodinu výkonu je sice hezká, ale trochu jsem asi opoměl to, že toto neni triatlon na 10 hodin, kde půlku sedím v klidu na kole a jedu v tepech okolo aerobního prahu, zde pojedu ve velmi nízkých tepech kdy bych měl převážně fungovat tukový metabolismus. Takže příště půjdu mnohem níž, na B7 kde jsem fungoval 18 hodin a jedl max 1 gel = 30g za hodinu a půl, občas CORNI nebo banán, trochu ionťáku a byl jsem v pohodě. Navíc je nutno více teda tuhé stravy. Občas jsem úplně cítil jak mám plný žaludek vody, úplně mi to tam čvachtalo = buďto přebytek sacharidů, což byl asi určitě můj případ, nebo velká koncentrace ionťáku - ten jsem ale nepil.

4. Po dobu závodu jsem do sebe nahnal 6 NUTREND Magnesium Liquid, což se ukázalo jako dobrá strategie. Žádná křeč nepřišla a když jsem cítil náznak a dal magnesium, bylo to v pohodě.

5. Nesmí se podcenit příprava a konzumace tuhé stravy, jak mi říkal Ondra Velička, příprav si sladkou variantu (měl jsem těstoviny s mákem a medem, které ale byly už večer dost tvrdé), neutrální variantu (bramborová kaše), a slanou variantu (neměl jsem). Pro příště teda něco na způsob rýžových koulí, abych to mohl jíst jen z ruky, bramborová kaše OK, a slané asi nějaké chipsy napr. 

6. Nekombinovat toho tolik najednou. Mixoval jsem toho moc - maurten hydrogely, erebos, bcaa do vody, vodu, proteinak, Zinzino Leanshake, maurten gely. K tomu tycinky, banany, obcas pomeranc. Pak take rýžové nudle. No prostě až moc.

7. Pokud je to možné, zůstávat v pohybu. Není problém asi zastavit plánovaně ve stanu, nechat si udělat masáž, což jsem asi 5x udělal, a u toho třeba jíst kaši apod. ale pak okamžitě jít na dráhu. Přístě asi stejně raději i tuhé jídlo si vzít sebou na trať.

8. Největší radost mám ale z těch nohou, které by šli kdyby mohli a mohli jsme tam spolu naběhat spousty dalších kilometrů.

9. Bude asi dobré občas si v tréninku vyzkoušet tu kompresi stehen a lýtek a popřípadě dokoupit správnou velikost stehenních návleků, ano i takovéto blbosti hrajou velkou roli. Komprese lýtek se ukázala jako dobrý nápad. Cítil jsem že hlavně stehna byla sevřená moc pevně a tam kde komprese končila, tak tam ty šlachy boleli, naštěstí jsem tu kompresy stehen včas sundal.

10. Je nutno mít aspoň dvoje boty, což jsem sice měl ale druhé už byly moc úzké, toto bude nutno ještě vychytat, možná jezdit s trojema botama(třetí jsem sice také měl ale nebyly ani náhodou objemové, takže úplně nevhodné pro tento typ závodu - netušil jsem totiž jak měkký/tvrdý ten tartan bude, takže ty INOV-8 RACE ULTRA byly pro variantu hodně měkkého povrchu).

11. Snažil jsem se ten problém s břichem řešit při běhu pokusem o hluboké dýchání s nádechem z nosu, ale to vůbec nepomáhalo. Párkrát jsem opět cítil, jako velmi často v triatlonu, náznak křeče v bránici, na kterou také hluboké dýchání nepomáhalo. Spíše by asi pomohlo trochu více posilovat břicho a vůbec obecně trochu více posilovat.

12. Byl jsem dam zdaleka nejtlustějším běžcem, přesto jsem se s ostatními mohl srovnávat. Každopádně tak jak tak nějaký metabolický/střevní problém musím mít, není přece možné že nemohu hubnout když běhám takové objemy většinou přes 100km týdně.

13. Krystýr už jsem xkrát absolvoval, příště si ho dám, pro jistotu, ale alespoň týden před závodem, nikoliv 2 dny, to mohlo mít také vliv.

14. Nebýt asi 6-8x na záchodě plus dalších tak 30minut ve stanu, měl jsem další hodinu k dobru, kdy jsem mohl natočit spoustu kilometrů, ale na to se už historie nebude ptát... Stejně tak na to že jsem skončil po necelých 20ti hodinách...

Tak a pokud to všechno shrnu, tak musím říci že to ve mě zanechalo hlubokou stopu, a už vím že na tento závod chci jít znova, ať na 400m ovál do Plzně nebo na 1km okruh do Kladna, nebo třeba úplně někam jinam, bude to takový reparát. Spíše teda do toho Kladna ;-).
Neskromně mohu říci že pokud by ty problémy se střevy nenastali a cítil se v ty poslední dny před závodem v pořádku, určitě jsem mohl natočit něco mezi 180 - 200km, a tím také třeba celý závod vyhrát. Ono ta konkurence nikterak velká nebyla, vítěz měl 190km, což je dost málo, samozřejmě na ženskou je to skvělý výkon, ale jinak se tu běhá hodně přes 200km a vítězí se za 220km a více.... Možná průběh závodu byl také ovlivněn nezkušeností, možná nedostatkem pokory k tak dlouhému závodu - nemyslím si že začátek jsem nějak přepálil, tempo 6:20 není nic rychlého, ale stejně s odstupem si říkám že jsem to měl jít pomaleji, a v těch horkých odpoledních hodinách ještě mnohem pomaleji. Každopádně výsledek by asi dopadl podobně, hlavním limitujícím faktorem bylo zažívání.


PODĚKOVÁNÍ

Velký dík samozřejmě patří organizátorům a skvělé časomíře. Display s průběžným stavem, průběžné odměření např. 12hodin, 100mil apod. Opravdu zmáknuté.

Na tom že mám "nezničitelné nohy", má největší podíl můj trenér, Pavel Novák, který mě nutí běhat největší část tréninků v strašně nízkých tepech a ještě pomalejších tempech ;-)

Díky také Katce za tu kaši a těstoviny ;-)

A na závěr musím ještě jednou poděkovat tobě bráško - Díky moc, bez tebe bych to určitě nedal!

...tak a to by snad stačilo, napsal jsem to myslím dostatečně podrobně ;-) ...

1 komentář:

  1. การใช้งาน singha66 สำหรับธุรกิจของคุณที่ต้องการเข้าสู่การขายสินค้าออนไลน์ การใช้งาน singha66 PG SLOT จะเป็นตัวเลือกที่ดีอย่างแน่นอนครับ ด้วยความสะดวกและคล่องตัวในการใช้งาน

    OdpovědětVymazat