neděle 12. května 2019

11.5.2019 - Krušnoman Long distance Duathlon 2019 - MČR v dlouhém duatlonu

Akce : Krušnoman Long distance Duathlon - MČR v dlouhém duatlonu
Kategorie : Duatlon
Kdy : 11.5.2019 12:00
Kde : Klíny u mostu
Trasa : 5km-82km-15km, převýšení kolo 1340m, běh celkem 746m.
Web : http://krusnoman.cz/
Výsledky : http://czechtriseries.cz/results/track/8051?returnUrl=%2Fresults%2Frace%2F3464
Garmin aktivita : https://connect.garmin.com/modern/activity/2693714989


... aneb Duatlonové "peklo severu" v Krušných horách...

ÚVODEM

Tak po roce jsem se tu opět objevil, a stejně jako před rokem, přesně 6 dní po pražském maratonu. Ale tak dobře jako před rokem jsem na tom teda nebyl, důvodů byla spousta, mnohem méně tréninku, žádný trénink v kopcích a vlastně ani na kole jsem obecně toho moc neměl - přesně 200km, na trenažéru jsem toho taky moc nenajezdil. V behu jsem na tom byl podobně. Takže kolem a kolem jsem byl zvědavý co to provede...

Přivítalo nás krásné počasí, 5°C a déšť.

Za chvíli se jde na věc.


START, BĚH

Začalo krásně pršt, popošli jsme pod sjezdovku a ve 12:00 to asi pro 150 lidí začalo, varianta LONG. Varianta SHORT startuje deset minut po nás.

Zábava začíná.

Vzal jsem to dosti vlažně, říkal jsem si že není kam chvátat. Ale chyba, protože pak se na těch singltrek cestičkách blbě předbíhá. První běh proběhl celkem v pořádku, ale že by mi to nějak moc běželo to opravdu ne, prostě nějak bez šťávy a chuti k závodění.

klídek a pohodička, přeci mám tolik času na závodění :-(

Trasa vedle nejříve výběhem sjezdovky, pak seběhem po cestičkách, výběhem po sáňkařské dráze, kousek běhu po louce, seběhem dolu po dráze a výběhem nahoru podél sjezdovky, pak se vbíhá do depa.




KOLO

V depu mi to taky moc nešlo, všude voda, naštěstí jsem to měl přikryté. Vyjel jsem a pár lidí předjel, ale že by to byla nějaká hitparáda tak to teda ne. Z kopce mě zase všichni předjížděli. Lilo celkem slušně a já měl v těch triatlonových tretrách po 10ti minutách bazén. Horko mi teda úplně nebylo i když jsem byl celkem slušně oblečenej - triatlonová kombinéze, návleky na nohy, kompresní návleky. funkční triko a goretexová bunda.

Trasa kola je nádherná, ale je to pořád z kopce nebo do kopce, to je nutno vědět. Část vede na českém, část na německém území. Jedou se dvě kola, občerstvovačka jedna v Klínech u depa.

Trochu jsem se teda posouval dopředu ale stejně po 20km jsem byl okolo 50tého místa. Nejelo mi to ani z kopce, ani po rovině a do kopce to taky žádná sláva nebylo, i když tam jsem alespoň trochu získával. Dojel jsem do Klínů a vjel do druhého kola, a světe div se ono přestalo pršet. Každopádně že by mi to vlivo krev do žil, se nestalo. Stále to bylo úplně bez šťávy, bez energie, jak kdybych se jel projet na vyjížďku. občas mě někdo předjel po rovině a nebo z kopce, ja pak zase do kopce. Ale že by mě někdo na kole předjížděl, na to nebývám zvyklý. No jo no, tento rok se časy mění...

Po 80km kola na Klínech, déšť ustal ale ani to mě nenakoplo...

Po 60ti km jsem se konečně dostal k tomu že jsem si schoval kapucu, která mi za hlavou dělala takový brzdící padák, myslel jsem si že mě to zrychlí, ale zázrak se nekonal. Stále to bylo trochu o ničem, chyběla tam síla. Prostě to že jsem neseděl v sedle 3 týdny a mám venku najeto 200km se projevilo v závodě naplno. Nějak jsem se teda došoural do cíle a doufal že to třeba v běhu bude lepší.

V depu to bylo zase dlouhé, snažil jsem se převléci si ponožky, ale trvalo to...

BĚH

Žádný přechodový trénink jsem neabsolvoval, ale asi díky tomu že jsem nejel nějak obzvlášť rychle, tak jsem se rozběhl celkem bez problemů. No rozběhl, chvíli po rozběhnutí jsem zjistil že na mě přicházejí křeče do stehna, takže jsem prostě rychle fakt neběžel, protože jsem ty křeče dostat nechtěl. Takže tempo katastrofální a že bych se nějak posouval dopředu, to fakt nee, spíše naopak.

Běží se tři okruhy, stejné jako na začátku. Ja jsem to prakticky celé absolvoval výklusovým tempem a ty lidi okolo mě, zdálo se, úplně letěli. Bahínko ani moc nebylo a nepršelo, takže v tomto směru v pořádku. Křeče se pořád ale hlásili, a takové to nadšení do závodění také. Každopádně trasa je to težká a v třetím kole toho ma dost asi každej, protože buďto běžíte do kopce a nebo z kopce.

CÍL

Vbíhám do cíle v čase 4:58:44, což je naprosto katastrofální čas. Před rokem jsem to absolvoval za 4:27:32, a to jsem měl ještě problém na kole, takže to mohlo být ještě o možná pět minut lepší. Dostávám krásnou finišerskou medaily i když si říkám že za tento výkon si to vlastně ani nezasloužím. V cíli tu mají buchty, makovec, škvarky, prostě dobroty, ale mě nějak chybí i chuť k jídlu. No prostě propadák šílenej, jeden ze tři nejhorších závodů co jsem absolvoval.


tak jsem to nějak doklusal do cíle...

Čas 4:58:44 je 60té místo celkově (152 startujících) a 12té místo v kategorii M40-44 (30 startujících). Vítěz mi nadělil šilenou hodinu a půl. 



celkové pořadí


výsledková listina kategorie M40

Klobouk dolů před mým bratrem, který závod triatlonového typu absolvoval poprvé a opravdu krásně mi to nandal. Ten jeho bikový treénink se mu v těch kopcích hodil ;-)

ZÁVĚREM

Krásný krásný závod, na který se ale vyplatí trochu potrénovat. Možná trochu víc nežli méně, jinak to pro vás bude očistec. Ja to sice jako očistec neměl, v cíli jsem byl celkem v pohodě, ale to jen díky tomu že to prostě nešlo a tělu se nechtělo.

Na kole nastoupáno na 82km celkem 1340m, na obou bězích na 20km pak celkem 746m. 


Organizace závodu samozřejmě naprosto perfektní, nemám k tomu přípomínek. To domácí občerstvení v cíli, to je fakt bomba. Navíc fakt velmi dobré jídlo v restauraci - dostanete stravenku, bohužel tam trochu nestíhali a měli hrozný zmatek...


                       ... tak snad za rok zas, ale snad v trochu lepším stavu trénovanosti ...

Žádné komentáře:

Okomentovat