neděle 8. ledna 2017

Deník - Vietnam 2016 - 4.1.2017 - 8.1.2017 - Ostrov Phu Quoc

Tak jo, na recepci v Ha Tien nám ráno zařídili lístky na loď, 230 000 dongů na osobu. Jsou přímo na jméno a číslo pasu, je tam také číslo sedadla, kde člověk bude sedět. V sedm bereme taxíka, jelikož nalodění je od 7:30. Vypadá to, že bude celkem plno. V 8:00 se vyplouvá a v 9:30 jsme na Phu Quocu. Tady nás odchytne nějaký naháněč a nabízí odvoz do města za 50 000 na osobu. Jelikož z hotelu mi psali na můj dotaz s dopravou, že taxi bude za 15 USD, tak to bereme. Je to sem 10km, takže v deset jsme na místě. V recepci platíme pouze něco přes 5 700 000 dongů za náš pokoj a já se tím s dongama dostavám na mizinu.
Hoi An Phu Quoc resort, naše útočiště na ostrově Phu Quoc

A co říci o Phu Quocu? No je to ostrov, větší než jsme si mysleli a je tu více lidí a větší doprava, nežli jsme předpokládali. A to hlavně vietnamci, je jich tu celkem dost…. A je to také dost nedostavěné a nedodělané. Tu končí chodník v jámě, jinde zas v hromadě stavební suť. Někde okolo silnice šílenej bordel, jinde se zase něco staví.

moře na Phu Quocu

Ale ten náš hotel, to je oáza klidu, to je prostě paráda. 400m od pláže se dá taky přežít a máme tu krásnej bazén. Moře je klidné a voda teplá. Takže jediný, co mi chybí, jsou ty sluneční brýle, který mi dneska praskly a i když jsem vážil asi 2,5 km procházku do města, tak jsem žádné nesehnal. A pak možná mi chybí nějaká normální restaurace, ale to snad něco rozumného objevíme.
Co Vám budu povídat. Pět dní krásného lenošení proložené nějakým tím plaváním apod.

Ubytování: Hoi An Phu Quoc resort, apartmán 5 nocí pro dva za 250 USD. Krásné bydlení u bazénu ale asi 400 m od pláže. Nejlepší bufetová snídaně, jakou jsem kdy kde zažil. Rozhodně doporučuji, pokud by se někdo ptal na resort samotný. Ale ostrov Phu Quoc mě moc neuchvátil.



Žádné komentáře:

Okomentovat